Action Bastard

by DREADSPERADO

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.

      $7.99 USD  or more

     

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

about

This is a compilation of tracks self-produced and written by Cel-Man Iller, Tha Immortal & featuring a multitude of Detroit artists that are on the W.C.H.B.M project by the art-collective.

Artists such as:
Dre Tha Gremlin
Izrael Stahrwalkr
Sandy Baby Aye!
Sarah Smilez
FYR
True Signature
Louie
David Fucking Livous DAWG
Company Hen

credits

released January 27, 2017

DeAngilo Willis (Cel-Man Iller, Tha Immortal/Zakum 41/ZZ/LIL'D)
Dion Sutton (Dre Tha Gremlin)
Jazmyne Lyons (Izrael Stahrwalkr)
Sandra Dickerson (Sandy Baby Aye!)
Sarah Campbell (Sarah Smilez)
Sapphire Campbell (FYR)
Stephen Bell (True Signature)
Deshawn Bell (Louie)
David Livous (David Fucking Livous DAWG)
Zac Cohen (CompanyHen)
Johnny Andrews (Chronic Seed)
Ashley McAfee
Terrell Groggins (My Art My Rules/Mind Elevation Studio's)

tags

license

all rights reserved

about

DREADSPERADO Detroit, Michigan

Cel-Man Iller, Tha Immortal/Zakum 41

Mind Elevation Studios

DeAngilo Chester Willis, born February 24th, 1989, is a fascinating talent emerging from the rich soil of Detroit, Michigan. His artistry ranges from film and illustration to being an admitted author, poet, and fashioniesta but, his main mastery is highlighted in his passion and unique touch for music as a producer and lyricist.
... more

contact / help

Contact DREADSPERADO

Streaming and
Download help

Shipping and returns

Redeem code

Track Name: Khimari Ronso [Produced By ZZ] Ft, Cel-Man Iller, Tha Immortal
Cel-Man Iller

Call me Khimari Ronso (I'ma take it all)

I'm on some king shit, just call me Khimari Ronso

Ain't no better time, just hit me, stay near a pay phone
Early in the morning, till at night, I keeps ya brains gone
Keep it on the high, I'm so legit, not cause I say so
At any given time at any place I trade for peso's
HUH?!

Chop chop
I don't wanna chop a choppa chop a nigga

Fuck, if you a kop, I'm cooking piggies, come taste the bacon
Now I can't give a fuck, well you know what, come get ya fade blown
Sherman, Herman Monster, Purp entendre, I'm in ya face ho
Hit it out of glass, a paper, wraps, whatever makes float

I'm on some king shit, just call me Khimari Ronso

Some voted Trump, some voted Clinton
So I hate each for, black
Both the negra's
West coast to east
Stay out the heat bruh
Laced down Adidas
This ain't no time to clown when life is 50 shades of zebra
So grab a seat cause, let's get high and down a liter
Both loud a stinker, get down with me, this sounds conciever
Fuck around and blaze 8 pounds of reafer, 8 Mile, believer
Dick down the beat fuck, bass pound the speakers
Sound's miles supremer, I vowed to defeat her
Let's get high and fly to Venus
They looking like they wanna start something
Was glad to meet him till I had to stop his hearts pumping's
I know it's hard, the swag on Rari never switching lanes
Heavy sense of how to party, when it gets to mixing brains

I'm on some king shit, just call me Khimari Ronso
Track Name: Snortin' That Barbra (STRIESAND) [Produced By ZZ] Ft, Cel-Man Iller, Tha Immortal, Izrael Stahrwalkr, Dre Tha Gremlin & Sandy Baby Aye!
zrael Stahrwalkr:

Barbra...

Cel-Man Iller:

BARBRA!

Sit in the trap, we got that dope shit, 24, so lit
We represent that higher notion, wickedest potence
My niggas smoke till sun exposes, blunts till it roaches
We dragon joints, breathe fire
Snortin' that Barbra


Smoking that dope
Snortin' that, smoking that dope
Snortin' that Barbra
Rep and repeat, white girl and weed
G-Green goddess, Gyasha my Kush is OG
W-w-what was a gram if an ounce was my weaponry
Smoking my lettuce and staking my celery
Cabbage and spinach, the forest is edible
Helmets and kneepads, I stay with a vegetable


Izrael Stahrwalkr:


COCAINE!


Cel-Man Iller:
C-C-Cocaine, you know it!
Y-yeah so what's up
W-W-What if my mans got the half for the plug
Smoke on that dragon, that new beezlebub
N-Nigga's is savages from blunts to bumps
Brick in the trunk and a brick is the passenger
Dick in the dope and infedemine catheter

(Chorus)



Izrael Stahrwalkr:

Gremlins
Monsters
Beasts on the motha fuckin beat
Got the trick for your motha fuckin treat
Grinding all night cause a nigga gotta eat


YA! NO BITCH! NAH!


Dre The Gremlin:

Ash on the pants from the blunt I was smoking
The way that I hit it, you thought it was it, man
And all of my druggies then taught me a lesson
Don't trust all these nigga's not even your hitman
Yo bitch got a big mouth, I call her a Toucan
Roofied myself and I show my wrist
Addi got me feeling like I'm not stupid
Feeling so goalie, just give me a reason
Standard or die I'll be posing in tie-dye
I'm at yo (???) is wifi
Watch me just fly by
All ya'll nigga's is fly by
Cause ya'll know a nigga is dope
This dick is hitting her throat
Can't stomach the shit that I wrote
Can't play in the line, that's coke
Uh, Gremlin, OLF

BARBRA!
Track Name: RYD [Produced By ZZ] Ft, Cel-Man Iller, Tha Immortal
Down to the center of my expectations of ya
Ride let's take a ride, come on, let me see if you can vibe
Smoking, I'm choking from dawn in the morning
Crystals empower my mates device
I'm the controller
Both hypnotic, sip hypnotic
Sick wit, logic
Ride, let's take a ride, hustle and grind, let's get this paper bae
Ride, it's bout that time, come on, let me see if you can simulate
Ride let's take a ride, come on, let me show you can stimulate
Happy that I get your pussys' mate


Leah Wonder:

Boy, we can ride
Day and night
Rightt by your side
Love it when you drive
Boy you know I'd be a ride or die
Baby
We can find our own, (??)
You can lead us to the hopes and the dreams we had once upon a time
I could be everything you ever had in mind
I could be everything that you ever had in mind


Cel-Man Iller:

You'll never be alone girl
Deep in your cerebral cortex
I left my speakers on swirl
You'll always hear my success
I want you by my souls world
Not by the hue of my flesh
You'll never be alone girl
When tensions thin
Just let it stretch

You'll never be alone

You'll never be alone girl, cause I'm
Deep in your cerebral cortex, and I
I left my speakers on swirl
You'll always hear my success
I want you by my souls world
Not by the hue of my flesh
You'll never be alone girl
When tensions thin
Just let it stretch
You'll never be alone

High we get so high, floating
How'd we get so high,
Flight, we both take floaty
Fly we learned to fly
Ride, she took a ride on me
Slide betwixt her thighs
Ride she took a ride on me
Ride she took a ride on me
Track Name: Handful Of Butt Cheeks [Produced By ZZ] Ft, Cel-Man Iller, Tha Immortal
Cel-Man Iller

I got a handful of buttcheeks!
OOh yeah!
Can't understand how!
But I see you got me hanging off your butt cheeks!
Once again, and again...

Can't even fathom wrapping round them butt cheeks
Had to get that nutt out, that's why I spilled them all over your buttcheeks
Got me fucking up them bed sheets, once again and again


Piece by piece I'm fucking up them buttcheeks
Please believe I get this feeling near yo buttcheeks
Your sacral chakra got my penis to keep us synced
Till the end of the end

This ain't no secret, ain't no hush shit on the conference
Yo ass match in size, mass and circumference
Feels like I'm drowning in these buttcheeks, lack oxygen
Let me sink, let me sink...

I got a handful of buttcheeks!
OOh yeah!
Can't understand how!
But I see you got me hanging off your butt cheeks!
Once again, and again...

Can't even fathom wrapping round them butt cheeks
Had to get that nutt out, that's why I spilled them all over your buttcheeks
Got me fucking up them bed sheets, once again and again
Track Name: Knot Used To This [Produced By Zakum 41] Ft, Cel-Man Iller, Tha Immortal & Sandy Baby Aye!
Cel-Man Iller, Tha Immortal

I'm really not used to this type of stuff, I...I'm really not used to this...B-bye...
(x8)

Wrap this bitch around a tree and show you bouta UFO
Hollow tips is how spit, identified by bullet holes
Engine revving, outer stellar, packaged and brought to yo door
Doppler scanned that bitch within yo skin, percent? 1 double O
Kether lectures connected to nexus necks and next is
Weapons wetten, the wrestle with lead against contestants
Destined to be to deadly to test, to fresh to mess with
Blessed with Chessed to Tiphareth from my architechs wrists
Full holy armor, I pity the fool to who ever want it
Leave that ass as swiss cheese, no warrant
Still unwanted, keep looking forward for it
Same gun, tucked under my nutts with a ball print
And if you ain't hip to Cel-Man Iller or Zakum 41
I still get it, no need to get live
I'm waiting out in the parking lot with yo thot, what you thought
She ain't want you, shit happened to me, but you got
A little money, go buy yours in the ailse, right next to the honey's, bitch.